.
Latest News

Pengumuman!

Thursday, June 04, 2009 , Posted by sunnahmania at Thursday, June 04, 2009


Assalamualaikum Warahmatullah.
Kepada pengunjung-pengunjung yang dihormati, kami telah menyediakan beberapa lagi ruangan untuk anda seperti ruang Mp3 nasyid dan lagu-lagu nasihat, download ta'lim dan kuliah dari 4 shared dan akan datang kami akan update juga ta'lim dengar langsung dari blog ini disebabkan eSnips ada sedikit masalah sekarang. Mungkin kami akan pindahkan mp3 itu kepada filehosting yang lebih sesuai dan 'ringan'.

Di ruangan YouTube kali ini kami upload video2 istimewa iaitu nasihat dari kibarul ulama' (ulama'2 besar) kontemporari seperti Syeikh Saleh Fauzan, Syeikh Bin Bazz Syeikh Albani dengan sari kata bahasa melayu. Jangan terlepas pandang sambungan artikel metodologi memilih pendapat part 5. Saya sebenarnya, ingin sangat untuk mengulas isu-isu semasa tentang mogok lapar dan LTTE (pejuang tamil ellam) serta artikel yg pernah saya janjikan. Namun selagi artikel ini tidak saya kongsikan dengan pengunjung, kurang lengkaplah usaha saya untuk berkongsi serba sedikit ilmu dan pandangan saya. Hal ini kerana, saya ingin pengunjung menilai tulisan-tulisan saya dengan ilmu dan kefahaman dan bukan emosi. Maka artikel metodologi memilih pendapat ini antara bekalan penting dalam kerangka menilai satu-satu pandangan dan artikel. Saya kongsikan dulu ilmu ini sebelum hal-hal lain. Sebelum ini ada sahaja artikel saya yg mendapat cercaan dan kata-kata biadap yang terpaksa saya tidak approve agar blog ini tidak dicemari dengan comment2 kurang bertamadun seperti itu.

Saya harap penilaian pembaca lebih baik setelah mengikuti siri artikel tentang metodologi memilih pendapat ini insyaALLAH. Sebarang kritikan dan saranan pengunjung sangat dialu-alukan untuk menambah baik blog ini untuk kebaikan bersama. Semoga blog ini dapat terus menjadi amal dakwah kami yang dapat persembah kepada ALLAH dan amal ilmu kita bersama yang insyaALLAH memudahkan jalan kita ke syurgaNYA. InsyaALLAH. Terima kasih atas kunjungan dan dukungan anda sekalian....

Currently have 0 comments: