.
Latest News

Pengumuman!

Monday, April 27, 2009 , Posted by sunnahmania at Monday, April 27, 2009





Assalamualaikum w.b.t.

Menjelang minggu-minggu peperiksaan ini agak menyusahkan saya untuk menulis artikel-artikel untuk dikongsi. Saya berharap pengunjung tidak jemu mengunjungi blog ini. Saya mempunyai rencana terdekat ini untuk post artikel ttg metodologi dalam memilih pendapat agama. Setelah posting ini, maka insyaALLAH akan menyusul artikel saya tentang 'Ketaatan Kepada Pemerintah: Perintah Dari Langit'. Saya memilih untuk berkongsi metodology dahulu supaya orang tidak mudah mengatakan 'aku mengikut fatwa hati' dalam memilih pendapat.

Ikut rasa binasa, ikut hati mati, ikut Ilmu tak jemu, ikut iman, aman


InsyaALLAH saya akan kupas juga ttg situasi negara sekarang pasca AGM UMNO, "Demokrasi: Antara pertempuran ideologi dan kuasa" Mudah-mudahan ALLAH memudahkan saya untuk terus berdakwah.


Alhamdulillah, kali ini kunjungan mencecah
1000 per minggu. InsyaALLAH kami akan terus mengupdate blog untuk kepentingan bersama. Kami telah mewujudkan ruangan baru untuk koleksi Mp3 Dr. Asri tentang Shahih Bukhari bagi yang terlepas mendapatkan kuliah-kuliah ini. Hal ini disebabkan kuliah ini adalah kuliah di sekitar lembah klang sejak tahun 2003. Kami juga mempertimbangkan untuk mewujudkan ruangan forum untuk diskusi isu-isu semasa dan ruang soal-jawab InsyaALLAH jika dirasakan perlu. Terima kasih atas sokongan semua pengunjung blog sunnahmania. Semoga ALLAH memberikan Taufiq dan Hidayah.. amin! 'Sebarang kritik dan saran diharap dapat diemailkan kepada kami.

Editor