.
Latest News

1000!

Wednesday, April 15, 2009 , Posted by sunnahmania at Wednesday, April 15, 2009




Alhamdulillah dah 1000 kunjungan ke blog ini setelah 2 minggu, saya dan sahabat-sahabat seperjuangan tidak menyangka sambutan agak hangat dengan purata 500 kunjungan per minggu. Kebanyakkan respon dari kenalan saya sangat mendokong kewujudan blog ini dengan features yang menarik disusun oleh saudara Sani. Kita ada link ke blog-blog terpilih, rakaman audio kuliah-kuliah para Ulama’ dan pearl of the week yang memuatkan recommendation kitab-kitab terpilih dalam format e-book. Selain itu, atas permintaan anak-anak usrah@halaqah saya di Jakarta dan juga bekas-bekas anak halaqah di negara-negara lain, saya muatkan juga rakaman audio ta’lim saya yang saya gelarkan ta’lim ABC untuk mengenal Ahlus Sunnah Wal Jama’ah. Yang terbaru, kita juga dah buka akaun dalam YouTube. Oleh itu, dari sunnahmania akan mengupload video-video pilihan yang bermanfaat untuk semua. Semoga pengunjung mendapat manfaat dari blog ini. Sebarang kritik dan saran boleh diemailkan kepada saya ataupun akhi sani. Nak letak di shout box pun boleh. Saya juga ingin menekankan bahawa saya dan sahabat-sahabat saya yang terlibat dalam perjuangan sunnah di Jakarta ini bukanlah pendokong mana kumpulan dan parti politik. Kami hanya ingin menjayakan misi mengembalikan kita semua kepada pengamalan Islam Yang Asal. Maka jangan hairan kalau artikel-artikel yg dipost atau terpilih kejap favour kerajaan, kejap favour pembangkang. Sebenarnya, kami ingin favour apa yang diajar ALLAH dan Rasul. Kami doakan agar kami dan pengunjung mendapat hidayah dari ALLAH.. ok ini je .Terima kasih atas dokongan pengunjung dan harap terus menyokong kami dalam menyebarkan manhaj salafus soleh…



editor